Pozrite si aktuálne akciové ponuky:
Vďaka vysokotlakovým vysúvateľným ostrekovačom je možné úplne očistiť povrch svetlometov a zlepšiť tým viditeľnosť a bezpečnosť jazdy.
Hmlové svetlá sú umiestnené v spodnej časti predného nárazníka a zaisťujú maximálnu viditeľnosť.
Svetlomety s LED svetlami denného svietenia DRL poskytujú o 40% väčšiu svetelnú účinnosť a sú umiestnené na dobre chránenom mieste, čo znižuje riziko ich poškodenia pri drobných nárazoch.
Nový nárazník sa skladá z troch častí a masky, ktoré je možné jednotlivo odstrániť, čo umožňuje rýchlu a nákladovo efektívnu údržbu. Mriežka je k dispozícii v metalickom sivom alebo lesklo čiernom odtieni.
Na želanie je k dispozícii čelné okno s dvojitou vrstvou Solex obsahujúcou oxidy kovov, ktoré zabraňujú prenosu UV lúčov do kabíny, čo prispieva k väčšiemu komfortu. Toto okno navyše znižuje spotrebu paliva v horúcich dňoch, pretože redukuje používanie klimatizácie.
Dva automatické zaťahovacie schodíky uľahčujú prístup do nákladného priestoru Ducata. Jeden sa nachádza vzadu a druhý u bočných posuvných dverí. Oba disponujú protišmykovým hliníkovým povrchom a unesú až 150 kg.
Brzdový systém bol navrhnutý a vylepšený pre zvýšenie výkonu a odolnosti pri súčasnom znížení hluku.
K dispozícii je až 7 typov zavesenia zadných kolies:
- 1 zavesenie s jednolistými pružinami;
- 1 komfortné zavesenie s jednolistými pružinami a stabilizátorom;
- 1 zavesenie s dvojitými listovými pružinami;
- 2 zavesenie s dvojitými listovými pružinami, zvýšenou svetlou výškou a stabilizátorom, k dispozícii aj s povoleným zaťažením zadnej nápravy 2500 kg;
- 1 zavesenie využívajúce kompozitné materiály, čo znižuje hmotnosť o 15 kg, väčšia svetlá výška a stabilizátor;
- 1 samonivelačné pneumatické zavesenie takisto vo verzii air-comfort pre ťažké konverzie.
Pri zaradení spiatočky sa aktivuje zadná cúvacia kamera s obrazom na 5" displeji, čo robí manévrovanie ľahším a bezpečnejším.
Ultrazvukové parkovacie snímače sú aktívne akonáhle začne vozidlo cúvať. Prerušovaným pípnutím upozorňujú vodiča, že sa približuje k prekážke.
Hlavné časti vozidla, ako sú karoséria a pohyblivé súčasti sú robustnejšie, trvanlivejšie a spoľahlivejšie.
Vonkajšie spätné zrkadlá s dvojitou parabolickou plochou poskytujú panoramatický výhľad dozadu a môžu byť elektricky nastaviteľné z kabíny vozidla.
Prispôsobíte si Ducato prostredníctvom exkluzívneho príslušenstva Mopar®.
HLINÍKOVÝ DRŽIAK KOŠA: Pre Ducato so stredným rázvorom náprav
HLINÍKOVÝ SKLÁPACÍ REBRÍK: Pre nízku strechu
HLINÍKOVÉ NOSNÍKY HEAVY DUTY: Pre SWB a MWB. Sada 3 nosníkov.
ZADNÉ ZÁSTERKY KOLIES: S logom Ducato. Sada 2 kusov.
Techno alebo Classic? Dvojica prístrojových panelov modelu Ducato bola navrhnutá pre zaistenie maximálnej praktickosti a elegantného štýlu, ktorý dokonale ladí s vycibrenými interiérmi a textíliami. Výduchy ventilácie prístrojového panela Techno majú strieborné rámčeky, u verzie Lounge potom bronzové.
Vďaka svojmu jedinečnému dizajnu môže držiak pojať tablety alebo chytré telefóny až s 10palcovými obrazovkami. Kanceláriu tak budete mať vždy po ruke.
Systém UconnectTM Radio NAV s CD prehrávačom a ovládačmi na volante je vybavený 5" farebnou dotykovou obrazovkou, rozhraním Bluetooth® a integrovanou navigáciou. Vstupy Aux a USB sú situované v blízkosti držiaku nápojov.
Všetky verzie Ducata sú vybavené manuálnou alebo automatickou klimatizáciou pre optimálnu distribúciu vzduchu v kabíne.
Pri zapnutej klimatizácii udržuje chladená schránka potraviny a nápoje vždy v chlade.
Vďaka programovateľnému nezávislému kúreniu Webasto Thermo Top "C" je možné vozidlo zahriať až 24 hodín pred dojazdom. K dispozícii je aj automatická verzia bez časovača.
Pre maximálny komfort. Predné sedadlá môžu byť vyhrievané po stlačení tlačidla. Hydraulické pružiny a systém tlmenia redukujú prenos pohybov vozidla na vodiča a robia tak sedadlá mimoriadne pohodlnými aj na nerovnom povrchu.
Cestujúcich vpredu je možné usadiť na jednodielne sedadlo alebo - vďaka priestrannej kabíne - na dvojité sedadlo s oddeleným stredovým operadlom, ktoré je možné premeniť na praktický stolík. Obe konfigurácie disponujú trojbodovými bezpečnostnými pásmi a opierkami hlavy.
Kryty pod sedadlom ukrývajú podpery sedadiel, v prípade predného sedadla tiež úložný priestor pod sedadlom.
Robotizovaná prevodovka poskytuje maximálny jazdný komfort, zvlášť v meste, nízku spotrebu paliva a emisie. Prevodovka ponúka dva prevádzkové režimy: sekvenčný alebo úplne automatický, stačí si zvoliť obľúbený štýl jazdy.
Steny nákladového priestoru môžu byť pokryté ochrannými plastovými panelmi. K dispozícii sú panely so strednou výškou alebo v celej výške nákladového priestoru.
Zadné dvere je možné otvoriť v uhle až 270°, čo uľahčuje nakladanie a vykladanie a optimalizuje pracovný priestor, a to aj v stiesnených priestoroch. Pomocou špeciálnych závesov je možné dvere zablokovať v troch rôznych pozíciách.
Nákladový priestor a kabínu je možné oddeliť dvoma zvukotesnými prepážkami. K dispozícii je rovnako robustná kovová štruktúra, ktorá chráni vodiča pred pohybujúcim sa nákladom, napríklad v prípade náhleho zabrzdenia.
Nákladový priestor môže byť osvetlený praktickým strešným svetlom, ktoré je možné odňať a použiť ako prenosnú baterku. Svietidlo sa nabíja automaticky po umiestnení do držiaka.
Na želanie môže byť podlaha nákladového priestoru pokrytá preglejkou s okami pre ukotvenie nákladu.
Motor pre každé poslanie, dieselový alebo na zemný plyn, s nízkou spotrebou paliva a emisiami, špičkovú dynamikou a ohľaduplnosťou k životnému prostrediu. Motory MultiJet s indikátorom prevodového stupňa sú tiež k dispozícii so systémom Start&Stop. Všetky verzie s manuálnym radením majú 6 prevodových stupňov, u radu Maxi navyše so špecifickými prevodovými pomermi. Tlačidlo UP optimalizuje radenie prevodových stupňov v prípade plného zaťaženia alebo pri jazde do prudkého kopca.
120 MultiJet2
Zdvihový objem: 2287 cm3
Typ: Dieselový radový 4valec
Vstrekovanie: Priame vysokotlakové vstrekovanie MultiJet Common Rail, turbodúchadlo a medzichladič
Najvyšší výkon: 120 k (88 kW) pri 2750 ot./min
Najvyšší krútiaci moment: 350 Nm pri 1500 ot./min
Emisná úroveň: Euro 6
Emisie CO2: 186-211(g/km)
Kombinovaný cyklus: 7,-8,0 (l/100km)
140 MultiJet2
Zdvihový objem: 2287 cm3
Typ: Dieselový radový 4valec
Vstrekovanie: Priame vysokotlakové vstrekovanie MultiJet Common Rail, turbodúchadlo a medzichladič
Najvyšší výkon: 140 k (103kW) pri 3500 ot./min
Najvyšší krútiaci moment: 350 Nm pri 1400 ot./min
Emisná úroveň: Euro 6
Emisie CO2: 186-215(g/km)
Kombinovaný cyklus: 7,1-8,2 (l/100km)
160 MultiJet2
Zdvihový objem: 2287 cm3
Typ: Dieselový radový 4valec
Vstrekovanie: Priame vysokotlakové vstrekovanie MultiJet Common Rail, turbodúchadlo a medzichladič
Najvyšší výkon: 160 k (118 kW) pri 3500 ot./min
Najvyšší krútiaci moment: 380/400 Nm pri 1500 ot./min
Emisná úroveň: Euro 6
Emisie CO2: 178-206(g/km)
Kombinovaný cyklus: 6,7-7,8 (l/100km)
180 MultiJet2
Zdvihový objem: 2287 cm3
Typ: Dieselový radový 4válec
Vstrekovanie: Priame vysokotlakové vstrekovanie MultiJet Common Rail, turbodúchadlo a medzichladič
Najvyšší výkon: 177 k (130 kW) pri 3500 ot./min
Najvyšší krútiaci moment: 400/450 Nm pri 1500 ot./min
Emisná úroveň: Euro 6
Emisie CO2: 178-206(g/km)
Kombinovaný cyklus: 6,7-7,8 (l/100km)
140 Natural Power
Zdvihový objem: 2999 cm3
Typ: Dieselový radový 4valec
Vstrekovanie: Elektronické sekvenčné vstrekovanie MPI s dvojpalivovým systémom a špecifickými elektronickými vstrekovačmi pre zemný plyn a benzín, turbodúchadlom a medzichladičom
Najvyšší výkon: 136 k (100 kW) pri 2700 ot./min
Najvyšší krútiaci moment: 350 Nm pri 1500 ot./min
Emisná úroveň: Euro 6
Emisie CO2: 222-238(g/km)
Kombinovaný cyklus: 12,4-13,3 (m3/100km)
Vezmite svojich spolucestujúcich aj na nespevnený povrch. Nové Ducato môže byť vybavené trvalým pohonom všetkých kolies s automatickým rozdeľovaním krútiaceho momentu na nápravy pomocou viskóznej spojky. K dispozícii je s motormi s výkonom 130 k a je kompatibilný so všetkými bezpečnostnými systémami vozidla.
Ducato je synonymom optimálnej bezpečnosti a výkonu. Vybavené je najpokročilejšími kontrolnými a bezpečnostnými technológiami.
Full Brake Control je integrovaný systém, ktorý je navrhnutý tak, že detekuje prekážky pred vozidlom a akonáhle sa objaví hroziace nebezpečenstvo kolízie, upozorní vodiča a spustí nezávislé núdzové brzdenie.
Systém monitoringu mŕtveho uhla využíva radarové senzory inštalované v zadnom nárazníku na identifikáciu vozidiel, ktorá sa nachádza v slepom uhle spätných zrkadiel.
Systém detekcie kríženia dráhy za vozidlom využíva radarové senzory pre odhalenie blížiacich sa vozidiel zo strany počas cúvania.
Pomáha zabrániť nehodám počas manévrovania.
Systém ESC automaticky zasahuje v núdzových situáciách, napríklad pri náhlom vyhýbacom manévri. ESC sleduje priečne zrýchlenie, rýchlosť, priľnavosť a uhol natočenia volantu. Tieto údaje spracováva a v prípade potreby upravuje krútiaci moment a riadi brzdy na jednotlivých kolesách pre stabilizáciu vozidla.
Kontrola proti prevráteniu je nová asistenčná funkcia systému ESC. Jej poslaním je predchádzať riziku prevrátenia vo vysokých rýchlostiach a znižovať nakláňanie pri zatáčaní v nízkych rýchlostiach.
Táto funkcia udržuje vozidlo zabrzdené pri rozjazde v prudkom stúpaní, zabraňuje cúvnutiu pri rozjazde bez nutnosti zatiahnutia ručnej brzdy. Brzdy sa pri rozjazde uvoľnia automaticky.
Systém, ktorý je súčasťou ESC vypočítava zaťaženie vozidla počas jazdy, najmä hmotnosť a polohu ťažiska. Na základe týchto údajov vypočítava a nastavuje nové prahové hodnoty zásahu ABS, ASR, ESC a kontroly proti prevráteniu, čo znamená, že všetko pracuje najúčinnejším spôsobom.
Traction+ je inovatívny systém kontroly trakcie, ktorý pomáha zlepšiť priľnavosť na klzkom povrchu. V prípade nízkej priľnavosti jedného z hnacích kolies sa pomocou systému ESC prenesie krútiaci moment na koleso s lepšou priľnavosťou. Výsledkom je lepšia ovládateľnosť a smerová stabilita.
Tento systém umožňuje schádzať prudké svahy s klesaním až 50% bez nutnosti použitia brzdového alebo plynového pedála, vďaka čomu sa môžete sústrediť na samotnú jazdu.
Systém sledovania jazdných pruhov dokáže identifikovať nechcené opustenie jazdného pruhu, a to aj pri zhoršených podmienkach počasia alebo za zhoršenej viditeľnosti. V prípade nebezpečenstva zvukovým a vizuálnym signálom upozorní vodiča na potenciálne nebezpečenstvo.
Pomocou palubnej kamery pomáha vodičovi rozoznať dopravné značenie, najmä rýchlostné obmedzenia a upozorňuje na nich na palubnom displeji.
Táto funkcia riadi aktiváciu a deaktiváciu diaľkových svetiel, zlepšuje viditeľnosť a znižuje riziko oslnenia ostatných vodičov na základe automatickej detekcie protiidúcich vozidiel.
Senzor dažďa aktivuje stierače čelného okna a reguluje ich rýchlosť na základe intenzity dažďa. Senzor stmievania automaticky aktivuje stretávacie svetlá v prípade poklesu intenzity okolitého svetla.
Tempomat umožňuje nastavenie a udržiavanie konštantnej cestovnej rýchlosti. Obmedzovač rýchlosti dovoľuje nastavenie najvyššej cestovnej rýchlosti, čo zvyšuje bezpečnosť a znižuje riziko prekročenia povolených rýchlostných limitov. Plným zošliapnutím pedála plynu môže vodič nastavený limit prekročiť, čo je možné využiť napríklad v prípade potreby predbehnutia iného vozidla.
Systém nepretržite sleduje tlak v pneumatikách a upozorňuje na akúkoľvek stratu tlaku priamo na palubnej obrazovke.